-PAPARAN TERBAIK DENGAN MOZILLA- "Selamat datang ke http://tangsihantu.blogspot.com/"......."Blog berkaitan dunia tangsi yang menipu"---------"Amalkan etika memancing yang baik, amalkan kaedah tangkap-lepas"

Pelawat DIDAHULUKAN, Rakan DIUTAMAKAN

“Semoga anda mendapat sesuatu yang berguna di sini...........Terima kasih Followers dan Pelawat semua........ SELAMAT MEMANCING..”

Jumaat, 29 Julai 2011

Pancing Kolam

Salam semua pelawat dan followers yang disayangi... Fuhhh.. jiwang le pulak. Hari ni nak cerita lagi tentang pancing kolam. Kolam yang dimaksudkan terletak di Bukit Mentok, Chukai, Kemaman. Memancing sejam kena bayar RM10... kalau dua jam RM30. Kalau 3 jam... darab sendiri le..

Pelik le.. bila pula aku suka mancing kat kolam ni. Pernah juga dulu ajak seorang kawan. Dia tak mboh... kata nya mancing kolam tak best.. buat apa tangkap ikan yang dah kena tangkap... betul juga... dah tu kenapa aku gi jugak mancing kat kolam. Sapa le manusia yang racun aku nih..

Hok angkat ikan tu sekor pun tak dapat.. eksyen je..
Abe Din punya 2 ekor... yang lain kepunyaan orang belakang


Teknik bottom je.. sekor pun tak dapat.
Hampehh.. wat habis duit je..

Haaaa.. hok ni.. aku punya. 
Sapa amik memang nak kena sepak


Aksi mereka yang belum dapat ikan


Lagi aksi mereka yang tak dapat ikan
Frust Oooo... aku rasa dah sekali..

Ikan kat sini memang ngada... aku beli udang sampai RM10.. sikit pun dia tak sentuh. Last-last ikan selayang yang aku jumpa atas tanah yang dia makan. Jumpa kepala selayang bulih sekor lagi siakap. Dua kali lepas... ni yang aku frust kalau cerita lepas-lepas... ada seorang manusia tu dia lintang tali atas tali pancing aku.. masa aku kena ikan besar... tali berpintal... ikan lepas. Aku tengok manusia tu.. macam nak buat umpan je...

Walau gane pun kira Ok le jugak... baru second time datang sini ... nyaris jadi juara. Takbur le tu..memang pun. Ok... aku nak tidur.. esok tak keja... tapi nak tido gak... ngantuk tau tak?.. Bye.
Abe Din.